תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י לימור ב - 09/01/2018 07:53:02

    אני בת 32 אבא שלי איבד לא מזמן אח שהוא היה קשור אליו מאוד מאז אבא שלי לא אותו אבא שהיה לפני הוא עצבני מאוד רב עם אימא שלי כל הזמן המצב בבית לא קל גם אימא שלי במצב של דיכאון בגלל כל מה שקורה אני גרה עם הוריי זה משפיע עלי מאוד כל הזמן אני עסוקה בהורים במקום להיות עסוקה בעצמי ובחיים שלי וזה מכניס אותי ללחצים רגשיים. הוריי הרבה רבים ואני צריכה לשמוע את זה וקשה לי עם זה כרגע אין לי איפה לגור ולכן אני גרה אצל ההורים. רציתי מאוד שתעזרי לי איך לצאת מלחצים ומההתעסקות בהורים וכיצד למרות כל זה אני יכולה לחיות את חיי באופטימיות ולא בלחצים ולא להיות תלויה בהם.

    תשובה: לחץ בגלל המצב של ההורים
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 09/01/2018 11:10:02

    שלום לימור.
    את מתארת מצב לא קל- כואב לך על הורייך, וקשה להתנתק מהם ולהשקיע בעצמך.
    לאור האובדן והקושי בבית, אני חושבת שכדאי לבחון את האפשרות של יעוץ מקצועי לאביך. אובדן הוא חוויה קשה ומטלטלת, וייתכן שהוא זקוק לסיוע בהתמודדות. במקביל, אני תוהה אם גם לך עצמך כדאי לשקול פנייה לטיפול. את מתארת כיצד את "נבלעת" בקשים של הורייך, ולא פעם טיפול מסייע ליצור הבחנה טובה יותר מההורים, ולייצר איזון טוב יותר בין קשר ותמיכה לבין שמירה על עצמאות והשקעה עצמית.
    לגבי התמודדות עם רגעים ומצבים רגשיים לא נעימים, את יכולה לעיין בהודעה שפרסמתי "כיצד להתמודד עם מחשבות ורגשות שליליים?", אני חושבת שתוכלי להיעזר.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
עדנה מן

עדנה מן

מודיעין-מכבים-רעות
טל משולם

טל משולם

חיפה
מזי ברקמן

מזי ברקמן

תל אביב - יפו
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
עמית נאור

עמית נאור

תל אביב - יפו
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות