תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מלי ב - 16/12/2017 16:22:33

    אני כבר כמה ימים מרגישה דיכאון ואין לי חשק לשום דבר כמה שאני מנסה לצאת מזה אני לא יכולה אני מטופלת אבל אני לא מרגישה שהטיפול עוזר לי. אני לוקחת תרופות ואני לא מרגישה שהתרופות עוזרות לי. יש לי תחושת מועקה בלב חולשה עייפה מאוד אין לי חשק לדבר לדבר עם אף אחד. איך אני יכולה לשפר את המצב רוח?

    תשובה: דיכאון שלא עובר
    נכתב ע"י ליטל פלג ב - 17/12/2017 21:08:33

    שלום מלי,
    שיפור מצב רוח לאורך זמן הוא אכן תהליך ממשוך, ואני מקווה שאת מטופלת גם תרופתית וגם פסיכולוגית- טיפול פסיכולוגי יכול לסייע לך להבין יותר לעומק מדוע מתרחשות "נפילות" מצברוח מסוג זה, ולאט לאט להביא לשיפור.
    בינתיים, במידה ואת מתמודדת עם ימים קשים יותר, שני הדברים המרכזיים שכדאי לעשות הם לחזק את מעגלי התמיכה שלך ולבקש יותר עזרה מאנשים אחרים(חברים, קרובי משפחה, נציגי ער"ן שמציעים עזרה ראשונה נפשית בטלפון ובאינטרנט), ולנסות שלא לשקוע לדיכאון אלא להישאר פעילה באמצעות פעילות ספורטיבית, מפגשים חברתיים ופעילויות יזומות שונות (סרטים, הרצאות וכד').
    בכל מקרה, כדאי לזכור שמצבי דיכאון מלווים גם בימים מסוג זה, ושהם חולפים בסופו של דבר כאשר מקבלים עזרה טובה ומתאימה. אל תתייאשי מהטיפול, זהו תהליך ממושך שעוזר בסופו של דבר למרבית האנשים.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

איילת עדי שדות

איילת עדי שדות

גבעתיים
ליאת טייר

ליאת טייר

קרית טבעון
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת
לימור קופר

לימור קופר

פרדס חנה-כרכור
טל משולם

טל משולם

חיפה
עמירה איתיאל

עמירה איתיאל

תל אביב - יפו
אור ויפרבניק

אור ויפרבניק

רחובות
ג'ני גוטמן

ג'ני גוטמן

עין הוד