תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י מירי ב - 01/12/2017 19:36:04

    שבת שלום.
    לפני כמה ימים הרופאת משפחה החליפה לי כדור חדש נגד דיכאון ומאז יש לי הרבה עייפות לפני זה זה לא היה לי לא היתה לי עייפות יתר אין לי מוטיבציה וזה מאז שהרופאה הביאה לי כדור חדש היא אמרה שזה לוקח זמן עד שזה משפיע לטובה היא הפסיקה לי כדור שלקחתי המון שנים כי לא מייצרים אותו יותר אני קמה באמצע הלילה שלפני הכדור זה לא קרה לי הרופאה אמרה שזה כדור שמתאים לי ואני צריכה סבלנות ביום ראשון בלי שום קשר אני הולכת לעשות בדיקת דם אבל יש לי בעיה שאיבדתי את המוטיבציה שלי והייתי רוצה להתייעץ איתך איך אני יכולה לחזור לשגרה לשמחה לחיוניות בחזרה איך לחזור לעצמי בנוסף לטיפול פסיכולוגי איך אני יכולה לחזור לעצמי מבחינה מעשית? אני ממש מודה לך ושתהיה לך שבת נפלאה.

    תשובה: משבר רגשי לאחר החלפת כדור נגד דיכאון
    נכתב ע"י ליטל גליק ב - 02/12/2017 20:41:15

    שלום מירי.
    קודם כל, למרות הקושי שאת מתארת, משמח וטוב לשמוע שהסימפטומים שאת חווה קשורים לכדור החדש. כפי שהרופאה שלך אמרה לך, החלפת כדור אכן דורשת סבלנות ובמובן זה, יש סיבה לאופטימיות ולתקווה שלאחר שתתרגלי לכדור החדש יגיע גם השיפור.
    בינתיים, כדאי להיות סבלנית גם לכך שכרגע יש לך פחות כוחות ולאפשר לעצמך יותר מנוחה. במקביל, כדאי לשתף את הקרובים לך במצב ולבקש יותר עזרה ותמיכה בזמן הקרוב.
    עם העייפות וחוסר המוטיבציה ניתן להתמודד גם באמצעות תכנון פעילויות מראש- פעילויות חברתיות, פעילות ספורטיבית, הרצאות, סרטים וכן הלאה. במקרים רבים, העובדה שהתוכניות מאורגנות מראש יוצרת "מחויבות" ומשפרת את היכולת לגייס מוטיבציה.

    מקווה שהשיפור יגיע בקרוב,
    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

ד"ר עדן וייס שדה

ד"ר עדן וייס שדה

קרית אונו
נדב כרמון

נדב כרמון

תל אביב - יפו
איריס אברמן

איריס אברמן

ראשון לציון
טל יהודה

טל יהודה

רעננה
חגית בר

חגית בר

ראשון לציון
עדי דוידסון

עדי דוידסון

תל אביב - יפו
פז חיט

פז חיט

כפר סבא
דפנה מטרי

דפנה מטרי

שילת