<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י אלמוני ב - 28/11/2017 09:34:56


    איך אפשר לשפר את ההיגיון ככה שאני יוכל לחשוב ולנתח עובדות
    וסיטואציות ביום יום בצורה הגיונית וברורה כדי שאני יוכל להחליט
    בעצמי מה כדאי לעשות באותה סיטואציה ומה לא ?

    תשובה: לוגיקה
    נכתב ע"י ליטל גליק ב - 28/11/2017 12:59:59

    שלום לך,
    קשה להשיב על שאלתך מבלי להבין לעומק אילו מצבים אתה מתקשה לנתח ואילו החלטות אתה מתקשה לקבל. למשל, האם מדובר בקושי בקבלת החלטות במצבי לחץ? בקושי בהבנת סיטואציות בין אישיות? וכן הלאה.
    בהתאם, אני ממליצה על פנייה להתייעצות ראשונית אשר תאפשר מיקוד של הקושי והפנייה לטיפול מתאים.

    ליטל

אנשי מקצוע ומכונים

רון ארגמן

רון ארגמן

תל אביב - יפו
מעיין גבעוני

מעיין גבעוני

נס ציונה
יפעת קורץ

יפעת קורץ

כפר סבא
רוני ברק

רוני ברק

גדרה
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
ענת ברנע

ענת ברנע

עמק חפר
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
ירון זיו

ירון זיו

רמת גן