<
תפריט נגישות
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

פורום פסיכולוגיה

  • נכתב ע"י שירה ב - 01/11/2016 16:48:11

    שלום, אני נמצאת בטיפול כבר כמה שנים טובות.. יש נושא שתמיד תמיד עולה וחוזר שהוא הפרעת האכילה שיש לי (לפעמים היא מרכז לפעמים פחות) אבל אני מרגישה שהמטפלת שלי לא מוסמכת לעזור לי בזה... או לא רוצה.. או מתחמקת? או בעצמה סובלת ממשהו? (נורא רזה...) בשאר הדברים היא מדהימה ואני מאוד אוהבת אותה ואת הטיפול.. חוץ מהתחום הזה שאני מרגישה שהיא מתחמקת ממנו כל הזמן.. אני לא יכולה לפנות למקום שמתמחה בפרעות אכילה עד שאני לא מסיימת את הטיפול אצלה.. ואני לא ממש רוצה אבל גם חייבת לטפל באישו הספציפי הזה שמתעורר כל פעם

    תשובה: מתלבטת לגבי טיפול
    נכתב ע"י סיון סובול ב - 02/11/2016 15:09:22

אנשי מקצוע ומכונים

רוני ברק

רוני ברק

גדרה
ענת אורבך

ענת אורבך

רמת גן
ליאת ספינזי

ליאת ספינזי

גבעתיים
מירב ירושלמי

מירב ירושלמי

תל אביב - יפו
לי נרובאי לנגר

לי נרובאי לנגר

קרית אונו
אסנת רום

אסנת רום

הרצליה
נטליה פליידר

נטליה פליידר

מודיעין-מכבים-רעות
אבשלום צדוק

אבשלום צדוק

גאולים