תפריט נגישות

דרך מילים

(3) תרומתם של תהליכי קריאה וכתיבה לטיפול באוכלוסיות ייחודיות, כגון טיפול בילדים על הרצף האוטיסטי, מחשבות על טיפול בחברה הערבית, טיפול בהורות וטיפול דיאדי, טיפול בפגיעות מיניות ועבודה עם משפחות שכולות.

הספר מציע לכל קורא העוסק בתחום הטיפול, גם כזה שאינו ביבליותרפיסט, להיות החולם, המפרש והמחבר בין ההגות והפרקטיקה הביבליותרפית לבין שפתו המקצועית וניסיונו המקצועי, ולייצר דיאלוג מפרה בין שיטות הטיפול השונות.

על העורכות - אורלי וקנין ושרית בר זקן

ד"ר אורלי וקנין, ראשת התוכנית להכשרת מטפלים בביבליותרפיה בסמינר הקיבוצים. עוסקת בתחומי המחקר וההוראה בממשק שבין פסיכואנליזה לבין יצירה, תהליכי קריאה וכתיבה בטיפול והדרכה, חקר מקרה והתפתחות מקצוע הביבליותרפיה. מחקריה מתפרסמים בארץ ובעולם.

ד"ר שרית בר זקן, מרצה במכללת סמינר הקיבוצים, מטפלת ומדריכה בכירה באמצעות ביבליותרפיה, בוגרת תוכנית פוסט-דוקטורט במכון מופ"ת. עוסקת בתחומי המחקר וההוראה בטיפול באמצעות אומנויות מכוון רגישות תרבותית, טיפול והדרכה באמצעים יצירתיים ונרטיביים, בשילוב היבטים של קריאה וכתיבה. מחקריה מתפרסמים בארץ ובעולם.

לרכישת הספר - הוצאת כרמל